• Kezdőlap
  • Szállítási Feltételek
  • Facebook
  • Instagram
  • Rólunk
  • Pályázat
  • Kapcsolat

Ügyfélszolgálat: +36-20/422-44-31 (H-P: 8-19, Sz: 8-17)

Szállítási Feltételek

Virágküldés akár 2 órán belül. Gyors kiszállítás virágküldő szolgálatunk segítségével

Hétköznapokon 8-19 óra között akár 2 órán belül is lehetséges a virágküldés. Minimum 1,5 órával a kiszállítás előtt kérjük leadni a rendelést.
Sürgős megrendelés esetén virágszalonunk  központi telefonszámán
is nyugodtan érdeklődhet: 06204224431

Garantáljuk minden leadott megrendelés lelkiismeretes kézbesítését. Garanciánk a következőkre terjed ki:

  • a megrendelt termék kézbesítése a virágszalon által,
  • friss és tökéletes állapotban,
  • a kívánt napon,
  • a weboldalon látott értékben.

Szállítási feltételek

A virágküldés gyorsasága függ a kért virágoktól és azok mennyiségétől, a szállítási címtől, és a kiszállítás időpontjától. A legfrissebb virágokkal és kiegészítőkkel dolgozunk. Így a címzetthez a legfrissebb virág jut el a virágküldés során, garantálva a minőséget.

Megrendeléséről egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal. A megrendelést függőben tartjuk mindaddig, amíg a befizetés igazolása be nem érkezik. Ezt követően tudjuk teljesíteni az Ön által leadott megrendelést.

Nem tudjuk garantálni a  munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
A délelőtt/délutáni kiszállítást nem tudjuk garantálni nagy napokon (pl. Nőnap, Valentin nap, anyák napja).

Virágok

A virágok szezonális termékek, ezért bizonyos fajták nem mindig kaphatók a virágüzletekben, beleértve az online Virágpiacot is.

Nem tudjuk garantálni, hogy egy adott virág állandóan kapható, különösen akkor, ha azonnalra kérik a kiszállítást. A csokor ezért némileg eltérhet az online boltban láthatótól. Azonban minden csokor igazi alkotás, amelyet friss virágokból külön Önnek állítunk össze, és biztos lehet abban, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csokor színben és formában megfeleljen az interneten, a képen láthatónak.

A virágok váza nélkül kaphatóak, de ha Ön vázával szeretné, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Szállítás és visszaküldés

  • Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a telefonszámot is, pontos és hiánytalan.
  • Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
  • Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről.
  • A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
  • Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.
  • Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba.
  • Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.
  • Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
  • Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
  • Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.
  • Nem tudjuk garantálni a munkaszüneti napokon történő kiszállítást.

Garancia a virágküldésben

Amennyiben a címzettnek bármilyen panasza van, kapcsolatba léphet a Virágszalonunkkal hétköznap 08.00 – 19.00, szombaton 08.00 – 14.00 óra között, az alábbi telefonszámon: 06204224431

Virágszalonunk garantálja a kiszállított áru minőségét legalább 3 napra – 72 órán át a kiszállítástól számítva, és kicseréli az árut, ha azt visszaviszik a boltba minőségre vonatkozó panasszal.

Ez a garancia az Ön biztosítéka arra, hogy rendelését szeretettel és odafigyeléssel teljesítjük, és hogy csak kiváló minőségű terméket használunk fel ehhez. Ha mégsem lenne megelégedve a minőséggel, a szállítással, kérjük a kiszállítástól számított 3 napon belül jelezze ezt.

 

Virágfutár

Virágszalonunkban a legjobb virágkötők dolgoznak, akik a virágküldést már évtizedek óta a legnagyobb szakértelemmel végzik. Filozófiánk szerint a virágcsokornak és az ajándéknak a lehető legrövidebb utat kell megtennie, ezért nálunk nem a virágcsokor, hanem a megrendelőlap utazik a legtöbbet, a virág a lehető legrövidebb utat teszi meg a virágüzlettől a kedves címzettig.

A virágok, ajándékok kiszállítását legtöbb esetben magunk végezzük, némely esetben, illetve nagyobb ünnepek alkalmával az üzlethez tartozó virágfutár (akivel szerződésben állunk) feladata a kiszállítás. Így a virágcsokor folyamatos gondozást kap az átadás pillanatáig. A virágfutár ás a kiszállítás ára a csokor árán felül van, tehát Önnek külön kell fizetnie kiszállítási díjat, ami távlolságonként van megállapítva.

A virágfutár feladata

A virágfutárnak gondoskodnia kell a kiszállítás alatt a virágról, és a megfelelő időben, a megfelelő módon történő átadásról. Minden más a virágszalon feladata.

Virágküldés menete

A virágküldés célja az örömszerzés, a szeretetteljes törődés. Ezt szem előtt tartva végezzük munkánkat. A virágküldést sosem egy ember, hanem egy csapat végzi. A virágküldés forrása Ön, a célja a kedves címzett, Mi munkatársainkkal és munkánkkal kapcsolódunk ebbe a folyamatba.

Virágrendelés, fizetés

A fenti menüben válassza ki a kívánt csokrot vagy ajándékot, tegye a kosárba, majd kattintson a főmenü jobb felső sarkában lévő kosár, vagy megrendelés gombra.

Ezután töltse ki az adatlapokat (megrendelő, címzett), válasszon a fizetési lehetőségek közül és kattintson a megrendelés feladása gombra.

CSAK abban az esetben beszélhetünk sikeres rendelésről, ha Ön kap egy visszaigazoló e-mailt (Ön által a rendelésben megadott e-mail címre), amiben megkapja a megrendelésének a számát.
Ha NEM kap e-mailt, vegye fel velünk a kapcsolatot haladéktalanul, mert ebben az esetben valamilyen hiba folytán a rendszer NEM rögzítette a rendelését!

Fontos, hogy megrendelését csak akkor indítjuk el, ha beérkezik az átutalásról szóló bizonylat e-mailben.

Bankkártyás fizetés esetén Ön és a bank között egy titkosított kapcsolat jön létre, mely a mi rendszerünk számára is elérhetetlen. Mi a banktól külön kapunk értesítést a tranzakció státuszáról.

A virágküldés kifizetésének egyik legegyszerűbb módja a PayPal fizetés. Sikeres tranzakció esetén rendszerünk automatikusan jelez, és a virágküldés folyamata ekezdődik. A PayPal fieztés a legelőnyösebb módszer, ha Ön külföldön tartózkodik, mert így nem kell foglalkoznia az átváltással, nincs tranzakciós díj, számlakezelési díj, stb.

A virágküldés feldolgozása 

A beérkező virágküldés és ajándék rendeléseket munkatársaink feldolgozzák, rendszerezik, a meglévő adatokat titkárságunk iktatja. Probléma esetén ezen adatok alapján vesszük fel a kapcsolatot ügyfelünkkel, vagy a címzettel.

A virágcsokor elkészítése, kiszállítása

 A csokrok szezonális termékek, a virágok élő növények, így a megrendelt csokor és a kiszállításra kerülő némi képpen eltérhet, szezontól és kínálattól függően. Munkatársaink igyekeznek a legfrissebb, virágpiacokon kapható növényekkel dolgozni. A kiszállítást és az átadást csak az üzlethez tartozó munkatárs végezheti, aki fel van készítve a virág szállítás alatti gondozására, illetve a megfelelő átadásra.

Diszkréció

Minden megrendelést, minden vásárlónkat, minden címzettet diszkréten kezelünk, adatokat nem adunk ki. Célunk az elégedett ügyfél és címzett, illetve az, hogy Ön minél hamarabb igénybe vegye újra a szolgáltatásunkat, ezért minden megrendelést komolyan veszünk és diszkréten kezelünk!

 

A virágküldés ára

Külön szállítási díjat számolunk fel a távolságtól függően.

A csokrok és ajándékok kiszállítását üzletünk munkatársai, azaz szakképzett virágkötők végzik, így garantálva küldeménye minőségét.

A virágárak évszakonként és területenként változnak, ezért a kézbesítés napján lévő, az adott virágüzlet áraihoz igazodik.